środa, 16 września 2015

Michael Talbot - Holograficzny Wszechświat. Rewolucyjna teoria rzeczywistości

 Michael Talbot - Holograficzny Wszechświat. Rewolucyjna teoria rzeczywistości


Michael Talbot - Holograficzny Wszechświat. Rewolucyjna teoria rzeczywistości

Autor: Michael Talbot 
Tytuł: Holograficzny Wszechświat. Rewolucyjna teoria rzeczywistości
Wydawnictwo: Studio Astropsychologii
Data wydania: 29 listopada 2013
Liczba stron: 408
Ocena: 5/6

„Holograficzny Wszechświat. Rewolucyjna teoria rzeczywistości” książka autorstwa Michael’a Talbot’a, autora licznych książek, z dziedziny noetyki. Talbot uważa, że wszechświat jest gigantycznym hologramem, obrazem wykreowanym przez ludzki umysł. Idąc śladem tej teorii można wysnuć wniosek, że każdy człowiek jest w stanie kreować świat podług swej woli. Czy ta książka nauczy nas jak to robić świadomie? Zapraszam do recenzji.

Michael Talbot  oparł informacje zawarte w tej książce na wiedzy dwóch wielkich uczonych i myślicieli, Davida Bohma fizyka z Uniwersytetu Londyńskiego, protegowanego Einsteina i jednego z najbardziej uznanych fizyków kwantowych na świecie oraz Karla Pribrama neurofizjologa z Uniwersytetu Stanford, architekta współczesnego rozumienia mózgu. W książce tej zawarte są informacje na temat, jak  rozwinąć takie zjawiska jak telepatia, przepowiadanie przyszłości, mistyczne odczuwanie jedności z wszechświatem, a nawet psychokineza, czyli zdolność do poruszania przedmiotów siłą woli. Zjawiska dotąd uważane za jedynie wymysł twórców filmów czy gier komputerowych są jak najbardziej realne i wykonalne. Autor wyjaśnia w jaki sposób można nauczyć się kontrolować swoje ciało i umysł, jak wypracować OOBE czy świadome śnienie. Opisuje również mistyczne i religijne aspekty tych fenomenalnych zdarzeń, opisuje fenomeny cudownych uzdrowień i twierdzi, że każdy z nas może być uzdrowicielem. Lektura z pewnością zaskoczy większość czytelników i rzucić nowe światło na otaczającą nas rzeczywistość.

„Holograficzny Wszechświat. Rewolucyjna teoria rzeczywistości” potrząsnęła moim rozumieniem otaczającego mnie świata, autor pisze w sposób rzeczowy i przekonywujący. Teorie przez niego głoszone cały czas potwierdzane są przez dzisiejszą zaawansowaną fizykę, kosmologię i teorię strun. Oprócz faktów i informacji, Talbot oferuje nam w prosty i ciekawy sposób przekaz skomplikowanej naukowej wiedzy, która pomoże nam rozwinąć nasze nadnaturalne zdolności. Sam wygląd książki przyciąga czytelnika. Okładka jest pięknie wykonana, treść napisana jest rzeczowo i profesjonalnie. Gorąco polecam.

Książkę znajdziecie pod poniższym linkiem:

http://talizman.pl/ksiazki/9019-holograficzny-wszechswiat-9788373776210.html

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania tejże książki serdecznie dziękuję 
Wydawnictwu Studio Astropsychologii

studioastro.pl

8 komentarzy:

  1. Sam nie wiem czy chciałbym sięgnąć po tę książkę, ale kto wie...może się kiedyś za nią zabiorę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej książce, ale niestety jeszcze nie miałam z nią przyjemności...muszę się z nią koniecznie zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi interesująco. Nie znam autora, lecz jak znajdę chwilę czasu może po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładka jest cudowna a i treść bardzo zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladne miejsce, zobacz również urokimilosne.fora.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć . Niedawno widziałam dowody DR DAWN na blogu, który odwiedzam, aby rozwiązać problemy w związku i randkowaniu, ponieważ miałam poważne kłopoty z moim chłopakiem i spotykaliśmy się przez dziewięć miesięcy, po prostu nagle się zmienił, nie odpowiadał na moje pytania. dzwoni, zaczął oszukiwać, skrzywdził mnie na wiele sposobów, nigdy nie sądziłem, że to możliwe i po prostu pomyślałem, że powinienem spróbować *może z jakiejś desperacji*.. i skontaktowałem się z GREAT DR DAWN. Na początku wszystko wydawało się senne i niewiarygodne, jego rady i rozwiązania były trochę proste i dziwne, a ja trochę się bałem, ponieważ czytałem i słyszałem wiele historii o fałszywych czarodziejach, oszustwach i nigdy nie wierzyłem w magię. i wiara i wrzuciłem kilka rzeczy po wszystkim i zadziałało to jak cud, wszystko poszło w zupełnie nowym kierunku, było i było niesamowite... Myślę, że to wszystko w dobrej wierze sprawiło, że przeczytałem ten konkretny post w ten wierny dzień. . Mam nadzieję, że mogę pomóc innym ludziom, tak jak on pomógł mi... Zrobiłem trochę i dostałem wszystko, czego chciałem. Jeśli chcesz *swojego chłopaka, dziewczynę, męża, żonę, rodzinę i życie miłosne. Wyślij e-maila { dawnacuna314@gmail.com } lub skontaktuj się z nim na WhatsAppie
    {+2348032246310}

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalna strona, polecam od siebie https://arbud.elblag.pl/ witrynę z artykułami ogolnotematycznymi.

    OdpowiedzUsuń