niedziela, 7 października 2012

Konsekracja Ołtarza



Konsekracja Ołtarza


"Słodka Bogini
Stwórczyni wszystkiego co jest
Poprzez którą przychodzimy
I do której wrócimy
Wzywam cię być przybyła i poświęciła mój ołtarz
i pracę którą czynię w Twoje imię
Proszę, wysłuchaj mych próśb bym używała tej świętej przestrzeni
tylko do miłości i świętych celów
Niechaj tak się stanie."


Zakreśl Krąg i porozmyślaj nad swym celem.

"Krąg jest rzucony
Czar szybko się dokona
Tylko dobro wejść może tu
Magia jest uczyniona
Niechaj więc się zacznie."(rym)

Wezwij Boginię, która jest tobie bliska (Isis , Wenus, Diana, Gaia)

"Obudź się i przybądź i błogosław mnie
moje śluby, poświęcenie
I lojalność
Moje śluby iż zawse będę prawdziwa
dla siebie i dla (imię Bogini)

Poświęcam ten ołtarz
dla siebie i ciebie
niegdy nie zdradzę
twj ufności do mnie (rym)

zamknij krąg

Dla dobra wszelkiego
i szkodą dla żadnego
czar jest zapieczętowany
a magia uczyniona" (rym)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz