czwartek, 27 września 2012

Podświadomość – Twój PC



Podświadomość – Twój PC



Będąc na imprezie w stanie upojenia alkoholowego stwierdziłem, że przydałoby się wytrzeźwieć. Postanowiłem współpracować z podświadomością i wizualnie ustawiłem tryb na: „Trzeźwienie” o dziwo w bardzo szybkim tempie wróciłem do naturalnego stanu, a rano obudziłem się bez kaca. Po udanej akcji zacząłem testować nowy system we wszystkich sytuacjach życiowych. Późno położyłem się spać, a chciałem być wyspany… domyślasz się pewnie, co zrobiłem: ustawiłem podświadomość na uzyskiwanie energii i wypoczynek, po czterech godzinach obudziłem się pełen energii. Uważam, że ten system jest bardzo dobry ze względu na symbolikę…, jeżeli chodzi o porozumiewanie się z podświadomością. 

Równie dobrze można z nią rozmawiać jak z kumplem, tłumaczyć wszystko jak dziecku. Sposób, w jaki będziesz programował Twoją podświadomość jest dowolny i ograniczony tylko Twoją wyobraźnią. Udało mi się nawet namówić swoją podświadomość do tego, abym widział lepiej aury i energie. Przy odpowiednim zaprogramowaniu, można sobie ustawić widzenie aury itp. Na guzik:), w NLP nazywane jest to kotwicą. Warto jest zaprzyjaźnić się z podświadomością… można jej nadać formę waszego ulubionego aktora/bohatera etc. U mnie wygląda jak Will Smith;). Podczas wizualizacji, można dodać takie elementy jak przybijanie piątki etc. Wyzwala to mocne połączenie z Twoja podświadomością. Kiedy już zaprzyjaźniłeś się z „samym sobą” to możesz prosić Twojego przyjaciela o różne przysługi? Boisz się czegoś? Masz lęk, który chcesz przezwyciężyć? Poproś Twoją podświadomość, aby dawała Ci inne uczucia. Spokojnie wytłumacz jej, że np. lęk wysokości jest przydatny… podziękuj jej za to ze chce Was chronić, a następnie zaproponuj inne rozwiązanie. Wytłumacz, że jeżeli się uważa to jest się bezpieczny. Przykładów na porozumiewanie się z podświadomością można znaleźć naprawdę wiele. Sam na pewno znajdziesz kilka zastosowań. Pozdrawiam i życzę sukcesów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz